Blekfis..

Har aldrig riktigt förstått det där med att det ska vara fint med att vara blek? Jag kan då inte förstå det iallafall.. Jag hatar verkligen att vara blek, känner mig oerhört sliten då! Nu har jag ju slutat sola och vigt mitt liv åt brun-utan-sol istället.. Det funkar ju, men man måste ju underhålla det hela hela tiden! Skrubba, smeta på nytt, skrubba, smeta på nytt, skrubba smeta på nytt etc. etc. Men det känns faktiskt bättre än att sola solarium. Dessutom får jag pigmentfläckar nu ifall jag solar.. Hmm, intresse klubben antecknar? ;)

Kollar reprisen på det där nyaprogrammet, Vampire Diaries, FY FAN va dåligt! Vadå kopiera Twilight rakt av? Samma story tom. ju!? Nää, det får inga bra poäng av mig inte! ICKE! :) Vi sitter här i soffan och funderar på vad vi ska äta.. Min aptit är som en berg-och-dalbana för tillfället.. Ashungrig - illamående - ashungrig - illamående... Ja vad ska man säga? Det finns för och nackdelar under en graviditet, precis som med allt annat :) Men ska väl inte klaga, har haft en sjukt okomplicerad graviditet hittills! Inte behövt äta något extra tillskott eller någonting. Alla värden är på tip-top och mitt mående har varit balanserat hela tiden. Förutom sådana här små grejer då.. Men det är ju inget som hindrar min vardag direkt. Nepp, hoppas förlossningen går lika bra och är lika okomplicerad den :) Nu ska jag försöka komma ppå något att äta! För jag har bara ätit knäckebröd idag.. Inge bra!! Så blir de film desutom, Linje 1 2 3 kapad.. Ha de spade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0