Bad update, i now!

Varit dålig på att uppdatera er med vad som sker under mina dagar nu det sista.. Har helt enkelt inte orkat skriva + att jag haft andra saker för mig.. Men nu ska jag väl kunna skriva ett litet inlägg kanske! :)

Sitter just nu i soffan och slappar, har varit aktiv idag nämligen :) Först va jag en sväng till skolan, efter det åkte jag hem och satte igång städ och disk och som vanligt när jag börjar städa måste jag städa minsta vrå så jag får lukta på rengöringsmedel! Haha :) När jag va klar med det va det dags för lite mat, blev nudlar, orkade inte göra något jätte matigt för då är jag inte hungrig när T kommer hem.. Lite lite godis slank ner också, men jag har ju städat som en tok så det fick gå bra ;) Efter maten blev det en tur med Shivaz, men jag har börjar få sån nedrans håll när jag går, varför? Så det blev bara en 20 minutare med honom tyvärr.. Men han fick leka av sig i den höga snön, det tycker han är skit kul! Haha, lustig vovve har jag vill jag lova :) Och nu har jag tagit upp middagsmat, det blir kyckling med pommes idag.. Gott! Mat måste man äta, även om man inte har någon lust alls att laga till det.. Blev väldans trött nu när jag slog mig ner i soffan.. Man blir extra trött när man vet att allt är nystädat, ingen disk, ingen tvätt, inget alls finns att göra! Tom. fönstrena är putsade! :) Och hunden är nyrastad.. DÅ kan man banne mig slappna av med gott samvete! :)

Magen växer och växer, nu har det äntligen blivit en liten bebismage! :) Liten, men rund iallafall :) Och pyret sparkar för fullamuggar där inne vill jag lova! En aktiv liten rackare ligger där inne och gror :) Längtar ihjäl mig tills jag sitter i bilen påväg in till förlossningen!!!! Antagligen aningen panikslagen inför det kommande men ack va underbart det ska bli att få klämma ut den lill*! Jag är sjukligt nyfiken på vem det är som ligger där inne och sparkar mig i magen och på revbenen! :) Haha h*n får passa på nu, för det kommer h*n aldrig få göra igen, hur förbannad h*n än är på mig!! Haha :) Nää, nu ska jag nog ta och kika lite på TV och kanske slumra till en stund.... Avanligt att man somnar liksom ;) Ha de spade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0