Ändrade planer.. -igen-

Som jag misstänkte blev det ändrade planer med bilen -igen- .. Jag blir så trött, så nu har jag gett upp! Har sagt att T får sköta detta helt själv nu.. Orkar inte boka massa möten för att sedan få boka nya möten för att sedan få boka ytterliggare nya möten.. Jag trodde iallafall att vi hade bestämmt oss igår men icke.. Efter att T hade samtalat med sin far så va han piss sur och ville inte längre ha en ny bil.. Jag i min tur spydde galla över gud och alla människor för jag blev så j-a trött på allt detta ständiga vel kring ett bilköp.. När ska folk inse att man prioriterar olika? Tydligen j-ligt svårt för vissa iallafall.. Men men, nu har jag slutat ödsla min energi på det och låtit T ta över istället.. Så nu är han nöjd iallafall. Skönt! Ska titta på en annan bil imorgon antagligen.. Jag vill bara få köpt en bil iom. att våran nuvarande bestämmt sig för att lägga av sakta men säkert.. Bromsarna är ju numer ett minne blott.. Vad fan kostar det att laga dom föresten? GAAAHH hata gamla bilar!!!! Haha :) Ja ja, satt och kikade på bilder på min växande mage.. Shit vilken skillnad det har blivit på ett antal veckor alltså.. haha! Tänk att man ska bli smal igen om ett par månader? Känns ju riktigt bra faktiskt :) Haha.. Ikväll blir det Butler´s med nära och kära.. Fira min och Alexandras namnsdag bla. samt music quizen! Och goooood mat!!!!! Haha.. Ja ja, ska la slänga upp bilder på kaggen kanske.. Hej svej











Vecka 17



Vecka 30..


Ja visst är det skillnad? Dock är jag i vecka 32 nu, men inte tagit några bilder så det fick bli en ifrån vecka 30 istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0