vad händisshhh?

Läste en artikel för en stund sen, - man sprängde sig själv i sthlm. Via ett video meddelande som han skickat till någon tidning uppmanade han andra ifrån sin tro (någon grupp inom islam, minns inte va# de kallade sig, ****-muslimer) att göra motstånd emot de muslimska förtrycket i Sverige. Vad händer liksom? Bor jag i Sverige eller bor jag i något land där man använder sig av självmordsbombare? Har jag missat något eller? Eller håller detta lilla lugna försynta kan-inte-saga-nej-land, helt på att balla ur? Jag orkar inte ens läsa sådant, blir irriterad, forbannad och rädd på samma gång. Ska du spränga dig själv, försvinn då härifrån, kom aldrig mer tillbaka! Sov gott era rackarns lördags mysare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0