pensionärsjävlar

... Så jävla roligt! Hahaha. Jag dör! :) jaja, idag har Rebecka och wilma varit här, jätte mysigt! Har myst och lagat mat och sånt. De gillar jag :) umgänge på hemmaplan, 100 gånger mysigare en café tycker jag. Nog om det. Vad har jag mer att berätta? Hmmm.. kommer inte på något. På onsdag morgon kommer Camilla och thea hit på frukost-mys :) lööövely! Och på em åker jag till kungshamn med myggan och mamma och myser hos mormor (min) Tobias kommer dit efter jobbet också, han jobbar ju där ute nu. Och på torsdag är planen den att vi ska på jul på Liseberg. Mysigt. El-priset har stigit, ska tydligen slå rekord i år... Yes! Vi jublar här hemma! -eller inte-.... Ja ja, medans jag blir ruinerad så får ni fortsätta med eran julklapps-shopping ;) god jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0