o'learys

I fredags va jag, Sabina och Camilla ute. Vi va på o'learys, världens bästa ställe! En skotte som sjöng och spelade och vi som drack fatöl och också sjöng - bra kväll! Trubadur är skiten, kan inte bli en dålig kväll då! Hade i vilket fall som helst hur kul som helst. Dom sista 10 min dansade vi discooo också. Vi va naturligtvis grymmast på d-golvet! Hahaha... Ja ja, idag har vi bakat pepparkakshus, så nu står de så fint i köket :) sen va vi en sväng på överby, köpte 2 julklappar till. Och nu ligger jag i soffan och slappar. Snart dags att vika och hänga tvätt. Kul. Om 4 dagar är de julafton. Imorgon eller på onsdag ska vi köpa gran. Och på torsdag jobbar jag. Så ser veckan ut. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0