näset

nu befinner jag mig ute på kusten, Hovenäset. Jag och myggan åkte med mamma ut till min mormor för lite umgänge och mys. Har precis ätit middag, köttgrotta (tycker för övrigt att det är ett bland världens äckligaste ord, köttgrotta...) med potatis och nykokta lingon. Mums. Det gjorde gott för lilla magen det ni. Har ju gått ner över 20 kg, så jag är bara skinn och ben nu. Tror jag väger runt 49 kg. Vet inte vad som hände, men helt plötsligt rasade jag i vikt. Inga kläder passar längre heller. Ork. Så jag har önskat mig en ny garderob i julklapp. För skojs skull skickade jag in bilder till Tyra också, så nu har hon hört av sig och vill att jag ska medverka i Top Model. Men vet inte om jag hinner med det nu när jag har barn. Men kanske kan lämna bort henne 1-2 månader? Det kan väl inte göra något eller? Hon har ju varit med mig så länge nu. Så det kan ju inte spela någon roll? Och mamma har hon ju sagt, så nu gör de ju inget om jag missar lite grann av hennes uppväxt. Jag menar, jag och mina behov går väl före eller? Är det inte så när man har barn? När man gjort sitt, så kan jag väl börja bry mig om mig själv i första hand? Ja va tusan, jag tror jag ringer upp Tyra och säger att jag kommer över till våren. Är helt bergis på att jag kammar hem vinsten så myggan får nog räkna med att vara utan mig lite längre :) I love myself most. Ha de spade

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Och för er stolpskott som inte fatta att jag skämtade, JAG SKÄMTADE. Så nu slipper ni vara häftiga och skicka spydiga anonyma kommentarer.. Vi ses. See you later aligator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0