mys

Juldagen - den optimala mysdagen :) inget är öppet, inget händer. Med andra ord, man kan bara mysa :) fast många går ju ut och super på juldagen iofs. Fast nu när jag har flisan så känner jag att de där med sprit och utgång inte hör julen till. Nu har man ju en liten familj ju :) och jag kan då inte minnas en ända gång mina föräldrar va ute och festade i juletider. Men men, de är ju jag. Det är ju så jag känner för min livssituation. Ja ja. Nu sitter jag med en färgning i huvudet och sen ska jag peala (stavning ok?) Mig och efter de blir de till att tana mig :) så känner jag mig lite fräshare imorgon, för då blir de julfirande med min andra familj (tobias familj) :) ne, nu ska jag skölja ur färgen. Go jul alla godingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0