missat

Satt och kollade igenom bloggen och vad upptäcker jag? En massa kommentarer jag inte sätt!? Märkligt.. ja ja, de va ju kul att läsa dom nu iallafall :) de va bland annat någon 'k' som undrade hur de gick med studierna? Jo då, de ligger på is, jag är ju mamma-ledig som sagt. Men förhoppningsvis börjar jag plugga till nästa höst. Har hittat en utbildning vid namn, europaprogrammet, som verkar intressant. Det finns 4 eller 5 inriktningar man väljer bland. Jag vill läsa med inriktning, politik och ekonomi. Fast de hette något annat tror jag. Har lagt de lite på is nu när v8 flyttat och sådant. Så vi får se vad som händer. Ja ja, orkar inte spekulera mer i det, det är ju redan förutbestämt ändå. Istället ska jag göra de jag gör bäst, ligga och slappa. Ha deeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0