men dra då?

Alltså, helt ärligt, trivs man inte i Sverige, flytta eller åk tillbaka till hemlandet då. Man är inte tvingad till att bo här. Är så otroligt irriterande att läsa och höra hur dåligt Sverige är. Men dra då? Vad är problemet? Låt andra slippa höra detta oändliga klagande. 'svenskar' som 'invandrare'. Det är ett jävla klagande på folk. Är de inte för kallt, så är de för regnigt. Eller så är de fel på folket. Hur orkar man klaga så otroligt mycket på någonting? På något som går att ändra? Knip igen och förändra din livssituation istället. Idioti. Det finns alltid en möjlighet, om man försöker och vill. Skona mig ifrån allt detta klagande och ta er i kragen och ryck upp et, ni är bara patetiska. Hade jag vantrivts så hade jag iallafall sett över mina valmöjligheter. Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0