framkallning

japp, det är vad jag pysslar med nu, framkalla foton. Tycker det är grymt bra att man kan göra det via nätet! Laddar upp och vips så dimper det ner en massa foton i brevlådan och en räkning. Enkelt, smidigt och hyfsat snabbt. Och inte direkt dyrt heller tycker jag. Jag blir medlem på olika sidor varje gång! Hahaha. För som ny medlem så får man ju alltid en massa bilder gratis! Haha.. Snål-Frida. Eller, ekonomiska-Frida? Tjjaaa, det är ju vad man själv föredrar. Ska också beställa lite förstoringar, samt en almenacka. Så denna gång blir det väl lite dyrare ;) Men va gör det? Det är ju roligt med foton! Får passa på när jag har en dator med internet och tid över. Nu är det 6 minuter kvar av uppladdningen. Gött. Idag köpte jag ett par byxor när vi va inne i Kungshamn, 99 kr!! As snygg ljusa, slitna hängiga jeans. Lööööw it! Finns inget snyggare än ett par löst åtsittande slitna jeans med ett vitt linne på sommaren.. Göttit! Vardagligt men såå snyggt. Lägger upp en bild på mig och myggan och mina nya brallls!! Ha deeee











Jag fastnar verkligen inte på bild. Och så ser jag alltid större ut. Totalt ofotogenisk (stavas det så?) haha.. Modell är med andra ord helt fel yrkesval om jag någon gång skulle få för mig det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0