bildbomb



Felicia Linnea Torin



Prästen gillade mig.. Eller min mamma? ;)



Jag kommer bli ett musigt litet barn.. Tji fick mamma



Otroligt sött litet barn har jag!



Mmmmmm ljuuuuuvliiiig



Mossans mössa är gryyym



Våran granne mitt emot stickade denna mössa :)



Goding på pulka, se upp!



På tur på Onsjö



Pulkaåkning i trädgården :)



Jag försvann, mamma hittade mig under bordet... haha



Jag blir alltid lika glad när jag ser min grymma mamma! :)



Sen stack jag till Shivaz säng..



Pepparkakshus bakning :D



Baka baka liten kaka..



Jag och min mormormor!!!!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Matilda Freij

Gooood vad stor hon har blivit!

Och så söt så söt. Hoppas er jul/nyår var toppen. Vi får ta och höras framöver, jag vill gosa bäbyhull och dricka kaffe och tjata om allt och inget.

Stor puss och kram till er!

2011-01-03 @ 13:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0