WTF?

Åhhhhh, jag är inte gjord för att dricka alkohol längre. Okej, jag hade förbannat skoj igår alltså, en riktigt lyckad kväll, ör att den inte va planerad utan bara blev av :) Hur kul som helst, kanske borde knipt igen lite med vissa saker. Men va tusan, sagt är sagt.. Egentligen bryr jag mig inte så mycket.. Okej då, kanske lite :) Haha.. I vilket fall som helst hade jag hur kul som helst! Jag viftade tom. med händerna i baren! Haha, what the fuck? Va hände där liksom? Haha :) Men jag va en riktig festprisse igår! DOCK, har jag inte varit någon festprisse idag direkt. Men men, de har gått bra ändå. Jag fattar nada av det här, så jag slutar skriva nu tror jag. Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0