Update

Liten update ifrån mams place. Håller på att laga chilli con carne, är skit hungrig, har inte ätit något på hela dagen. Så medans jag väntar på riset sätter jag mig här, annars äter jag upp all chilli... Och då får rsten av högen äta liiiis till middag.... Blir nog många glada miner då.. Eller inte :)

Va i huset förut, jag älskar det mer och mer för varje gång jag är där! Gudars va fint det är! Tog massa bilder också så ikväll lovar jag att uppdatera er med bilder på mitt, Tobias, Felicias och Shivaz nya hus! Lööööw it! :D Håller redan på att planera "renoveringen" av vardagsrummet.. Färger, väggar etc. etc. Kommer bli galet snyggt! Jag bara vet det. För jag har ju världens bästa smak. Enligt mig. Annat hade ju varit sjukt konstigt? Ja ja.. Kommer iallafall bli hur fint som helst. Men en "vägg", ska bara göra bakom den öppna spsien, kommer nog gå på typ 2000 - 3000 kr.. Dyrt, men snyggt kommer det bli! Så jag ska ta med mig lilla familjen till Bauhaus och kolla vad vi ska välja för färg/material till den lilla biten av väggen.. Kuuuul! Nu måste jag smaka på riset. Hörs sen! kjvhkukarjhresk !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0