Uddevalla........

Nu är vi tillbaka i byn. Men ska snart åka härifrån igen. En snabbvisit bara. Va tvungen att lämna brorsan på Landvetter inatt/imorse. Kul. Blev inte alls sugen på att flyga till solen jag med..... Efter det åkte jag hem, lagom till att Flisan vaknade, så satt och grejade med henne fram till 08. Sen gick ögonen i kors på mig och mamma/mormor fick ta över så fick jag sova en stund. Gick ju upp vid 03 inatt. När jag vaknade så började jag greja med mina ärenden jag hade här i byn. Efter det så packade vi in oss i bilen och drog på en liten roadtrip. Kollade in Vänersborg och lite olika områden. Men inget slår Onsjö :) Åkte runt hela Onsjö och spanade, det är ju hur stort som helst!! Men mitt lilla hus är fortfarande det mysigaste :) Efter det åkte vi till Skräcklan och käkade lite lunch och sen till Överby för att handla lite grejer till Flisan. SEN åkte vi hem och nu sitter vi här och funderar på vad vi ska laga för middag. Vi är sugna på buffé. Så det lutar väl åt det. I lööööw Buffé!!!!!!!!!! :) Haha. Imorgon skall jag ringa mäklaren om inte han ringer mig och se hur det går med huset. Börjar bli liiite sugen nu alltså! Och Flisan med, hon vill bo i hus och få massa kompisar. Och vad gör man inte för sin lilla älskling.................... ;) Nää, nu har jag väl uppdaterat lite. Så nu har ni nåt att läsa för ett par minuter, kanske 1 ;) Så kul har jag haft idag. Ha de spade. Imorgon kommer föresten min favvo dalmås och hälsar på, hon ska med ut till kusten! Tjohooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0