Spanat

Idag va jag ute på Bauhaus och spnade lite. Kul som tusan! Nu är det bara 3,5 timme kvar tills vi ska skriva kontrakt! Nu kan man väl nästan säga att huset är vårt eller? Men men, jag väntar tills allt är helt klart. Om något nu mot all förmpodan skulle hända :( Men det får vi hoppas att det inte gör! I vilket fall som helst kollade jag på golv, badrum, tapeter etc. på Bauhaus! Alltså, man vill ju verkligen ha allt! :D Haha.. Men vi får väl ta en sak i taget. Först ut är skåpsknoppar och tapeter. Sen får vi se vad som kommer efter det. Gött att pappa har företag, då kan man handla billigare tapeter :) Haha.. Dom har ju rabatt överallt.. Bara att leta upp vilken butik dom har mest rabatt i ;) Brukar alltid handla färg på Gamol, där har dom 25% tror jag.. Tänk om han visste att jag gjorde det? ;) Hahaha.. Lurfrida...

Snart ska vi äta middag, flygande jacob! Fast utan banan och äpple i, hate it! Blääääää :( Hatar frukt i mat, skit äckligt! I thaigrytor gillar jag minimajs och sånt, men fan va äckligt med banan och äpple och ananas och sånt! Gillart icke! Bläää. Nu ska jag spana runt på hur man går till väga när man lägger klinker, hittade ett snyggt jag vill ha i hallen, dessutom va de 70% på det! Gööött! Ha deeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0