Sorry

Ledsen för så dålig uppdatering, men jag har såååå mycket att göra. -not-. Spenderar mina dagar nere i sjöboden med grill, "renovering", mys, lek mm. Alltså, vi har ju sjöbod i Kungshman, men jag ska säga er det, jag har varit på Smögen 1 GÅNG den här sommaren! Hahaha. Jag är aldrig på Smögen faktiskt. Ifall vi ska köpa skaldjur så tar vi båten dit ibalnd, men apsterar på bryggan gör jag aldrig. Händer kanske någon gång när rean börjat, eller rättare sagt, när dom i stort sätt ger bort sakerna. Du kan få en snygg H/H jacka för under tusenlappen. SJUKT! Men men, så är det väl med allt, när man bor i det så är man aldrig där. Eller ja, ni fattar vad jag menar. Alltså egentligen, vilket kap Tobias gjorde när han haffade mig. Oj oj oj oj oj.. ;) Sjöbod på kusten, varvsdotter, snygg, snäll och jävligt rolig. Oh my fucking god, vilket catch! ;)


Nää, nu ska jag sätta mig på golvet och leka med min man och min dotter. Ja just det ja, i födelsedag önskar jag mig en resa för familjen någonstans. Hmm, tror jag får ringa pappsen, jag är ju trots allt hans lilla älskling ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0