Sing Hallelujah

Halllelluuujjah....................................


Sitter i soffan. FB är trögt, inga statusuppdateringar, inga roliga bilder. Alla bloggar är lästa, kommentarer lästa. Resor är kollade och på hemnet är det torka. SEEEEGT! Serien de andra kollar på har jag helt missat. Första halvan lekte jag med Flisan, andra satt jag vid datorn. NU, ingen aning om vad den handlar om. Längtar tills imorgon. Imorgon = dåligt väder, -igen-. På tisdag = FINT! Tjohooo, men vi får väl se hur det blir med det kanske. Ska väl inte ropa hej ännu! Läste en blogg precis. Hon hade skrivit om hår, kroppshår. Nämner inga namn då jag inte vet ifall det är OK eller inte. I vilket fall som helst så hade hon skrivit vad hon tyckte om kroppshår på män och kvinnor. Kan hålla med till viss del.. Jag föredrar rakade armhålor, bikinilinje och ben på kvinnor. Inte för att jag alltid orkar raka benen varje gång jag duschar, för det gör jag icke. Men tycker det är så gott att ha nyrakade ben, byxorna känns så goa mot benen då :) Har väl tur med det att jag har så ljusa och tunna hårstrån på bena så det syns inte när dom är orakade. Om man tittar, självklart, men inte annars. Tror jag? Ja ja, nu till män då. Jag tycker det är så fruktansvärt töntigt med män som rakar bort kroppshår! Blääääää. Inte fan vill jag ligga bredvid en liten pojk i sängen? Ny fy sjutton. Jag vill ju ha en riktig karl där. Så jag känner mig kvinnlig och trygg! Män som rakar sig under armarna, på bröstet, på armarna, på benen, är inte män, dom är fjantar, pojkar, gay, töntiga, oatraktiva ja, you name it! Så är du man och rakar dig på något utav dessa ställen, eller kanske flera, då är du med andra ord ingen man. Punkt slut. Kvinnor ska vara kvinnliga, män ska vara manliga och jag tycker inte män som rakar sig är manliga för 5 öre! Nä fy, punkt slut! (min mamma håller med mig) igen (min mormor håller med mig, dessutom undrar hon vad det är för folk som läser sånt här larvigt) HAHA.

Nu ska jag sluta skriva. Strax ska jag krypa till kojs. Oväder på ingång, det ser man ut över havet. Så får väl se. Brukar kunna bli ganska häftiga oväder här ute. Härom natten blixtrade det så hela rummet blev vitt. Med det tackar jag för mig. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0