Say whaaaaaat????

Jag är så glad idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ni kan aldrig gissa vad som hänt så lika bra jag skriver det ;) Hahaha...


Idag ringde jag mäklaren och snackade om det senaste huset vi tittade på, det va ju lite dyrare än det andra husen vi kollat på innan, låg på 1 675 000 kr. I vilket fall som helst tänkte vi att, va sjutton, det kostar ju inget att lägga ett bud? Så vi la ett bud på 1 400 000 kronor. Mäklaren sa att han skulle framföra budet men trodde inte dom skulle acceptera men att dom skulle gå med på att sälja lite billigare iom. att dom redan flyttat ut. 1 timme senare ringer telefonen och det är mäklaren. Vad säger han? Jo att dom accepterar budet om vi gör en snabb affär och dom slipper flyttstäda..... OK? Hahahaha. Snackade med T och åkte upp med besiktningspapperna till Ts mammas gubbe så han fick kolla igenom dom. Han tyckte de sågt mycket bra ut. Så jag drog med mig mamma och pappa så dom fick kolla in huset. Väl hemma igen ringde jag och T till mäklaren och sa att vi tar det! Hahahahahaha :D Men ska väl inte ropa hej förens kontrakt mm. är på skrivet.. Men verkar ju iallafall som att vi inomj kort kommer bli husägare :D Super fin villa med öppen spis, 3 sovrum, 2 toaletter, stort kök, stort vardagsrum, tvättstuga med egen ingång, trädgård och en stor fin veranda!!! Samt egen uppfart med garage! Hahaha.. Fan va roligt alltså!!!!!!!!!! Så nu tycker jag alla ska hålla tummarna för att inget går fel!! :D Nu ska jag kolla mer på huset och inreda i huvudet lite... Hoippas hoppas inget går fel nu!!!!!!!!! Om inte, då är huset vårt om ett par dagar! <3 Vi hörs! Ha en trevlig helg! Ciaooooo

Kommentarer
Postat av: alexandra

åååh va roligt för er frida :D hoppas allt går som planerat nu dåå!! :D

2010-08-28 @ 13:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0