Puuust

Flisan har börjat "prata" väldigt mycket. Hon lär sig mer och mer för varje dag och de senaste sättet att prata på är med massa olika sorters skrik........ Högt skrik, lågt skrik, ljust skrik, mörkt skrik, pipigt skrik, argt skrik, ja you name it! Och när hon inte snackar på det sättet då gapar hon och gör sådana där prutt ljud med munnen. Hon är för rolig alltså. Haha. Allt detta skrik snackande började efter att hon började äta lite mat. Hon blev helt gaárn alltså! Haha. Hon älskar mat, inget snack om det iallafall! Hon visste tom. hur man skulle äta? Ett underbarn, jag vet. Men hon har ju fått bra gener, så det kan ju inte annat än bli bra. :)

Igår döptes hon, hon va en ängel i kyrkan. Fick alla besökare att börja skratta dessutom. Haha. Och en massa massa fina presenter fick hon! Min lilla älskling, hon är så fin och go så hälften hade varit nock. Nu står hon och smyger på en leksak hon fick igår. Hahahaha, hon har verkligen en riktigt lurig blick ibland. Så står hon och mumlar lite. Fan va rolig hon är. Nu ska hon snart äta och senare ikväll ska hon va smaka på lite gröt jag köpte till henne förut. Än sålänge har hon ätit päron puré, morot och potatis puré och idag morots puré. Ska nog vänta lite med frukt puréerna, hon blev liiite för glad av den söta smaken :) Och om hon äter det för mycket så kommer hon ju kanske tycka att det andra inte alls är lika gott. Ja ja, det blir nog bra det här.

Idag shoppade jag loss ute på Kära Barn. Ett UV tält, ett parasol till vagnen och ett par badbrallor. Dom har bra saker, men man får ju betala för det också.. :) Men men, UV tältet var ju bara ett måste, parasoll i all ära, men det strålar ju igenom. Så nu kan jag känna mig trygg på bryggan! Skulle ju va skit jobbigt om hon brände sig. Stackars liten. Ja ja, med det avrundar jag och säger adjöööö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0