Planerar...

Sitter här och planerar inredning och möblering.. Gudars va roligt det är! Imorgon ska vi skriva kontrakt, när det är påskrivet är huset vårt :D Jag antar att man får nycklarna då? Sjukt kul i sådana fall! Då ska jag åka direkt till huset och bara titta! Och planera i huvudet hur man kan möblera. Lättare när man står i rummen än att titta på bilder. Jag längtar. Det känns redan som att huset är vårt, men vad som helst kan ju egentligen hända fram tills att man skrivit kontrakt. Men men, jag tänker att huset ska bli mitt och då blir det det.... :)

Idag har vi inte gjort nånting. Världens segaste dag. Åt till och med Mc Donald´s till middag. Ingen orkade laga mat. Haha.. Nu sitter vi och kollar på film, eller ja, jag sitter och kollar badrumsinredning. Har valt ut skåpsknoppar till köket också. Luckorna va snygga, knopparna va fula. :) Men funderar på att ta bort några luckor och ändra om det till "öppna" luckor. Men vi får se. Ja ja, nu ska jag avrunda det här. Ha det nu så gott. Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0