Pääääsing

Intagit en mjuk plats i soffan nu. Gött! När vi kom upp ifrån sjöboden stod det mackor, korv med bröd och annat smarrigt och väntade på oss i köket. I löw min mormor! Dock har jag inte ätit något utav det :) Är inte så hungrig faktiskt. Men det såg väldigt gott ut! Får väl ta mig en korv med Tobias när han kommer tillbaka ifrån affären. Flisan slocknade i vagnen förut när vi var ute och gick, hon sover ännu = vaken natt. Nä, så illa blir det nog inte. Men vaknar hon inte snart så sover hon och vaknar antingen mitt inatten eller tidigt som aset imorgon. Återstår att se. Mjaa, senaste nytt? Lagt bud på ett hus idag. SJUKT kul! :D Ett riktigt skambud, men någonstans får man ju börja. Ett riktigt litet pepparkakshus :) Vart? Ja du.. Undrar just vart vi kanske ska flytta..... Jag vet, men inte du ;) Får väl se hur detta utvecklar sig först kanske. Kan ju säga så mycket som att det inte är i U-Town iallafall. OH MY GOD!!!!!!!! Hur kan man flytta ifrån Uddevalla?????????????????? Näää, nu ska jag ta en körv med min karl! Han är riktigt snygg och händig dessutom! Vilket catch! Ha deeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0