Nu blev det natta..

Känns som att klockan är typ 12, men så är den bara kvart i 10! Sjukt... Ibland blir man knäpp av dagar och nätter, tid. Ibland står den still, ibland rusar den iväg. Sååå, vad har jag gjort?

Hannah kom till mig i tisdag, drog till med en lunch samt en hejdrans massa snack! Har ju inte träffats på typ 6 månader.. Och vi är två tjötrövar, så ett 6 månaders uppehåll är alltså = timmar av ta igen snack! I onsdag åkte vi ut till kusten där vi fortfarande är. Vi försöker bräcka varandra med hemligheter, hittills leder hon. :) Men jag är inte så långt efter, nu blir ni allt bra nyfikna va?? ;) Vi kom iallafall överens om att våra hemligheter är så über hemliga att dom borde vara lika henlighets stämplade som typ USAs militärtrupper i Afghanistan. Haha. Vilka typer jag och hon är alltså. Jösses... Hon är den ända som vet dom riktigt super hemliga sakerna. Hahahaha. :D

Flisan, världens roligaste unge. Hahaha. Igår när vi va på Smögen så blev hon ett litet monster och blev helt galen när hon satt i vagnen och bara skrek det högsta hon kunde. Så jag lyfte upp henne. (bakom oss gick hela tiden ett riktigt mönsterpar med en liten unge i typ Flisans ålder) Då spydde hon på mig. Så jag kläckte, åh vilket litet monster du är, när jag kommer hem ska jag sätta ut dig på blocket, då frågade hannah, hur mycket ska hon kosta?, 5 spänn, säger jag. (på skoj alltså för er tröghuvven som inte fattat det än) Och jag skämtar inte, hade blickar kunnat döda så hade jag vart sten död nu!!! HAHAHAHAHAHAHA! Mönsterparet höll på att slå hakorna i backen! Fan va roliga folk kan vara alltså. Måste vara jobbigt att ta allt på äkta allvar. I vilket fall som helst så tyckte jag det va as skoj. Tills vi satte oss i bilen och hon på något vänster bytte ifrån att vara arg till att vara ledsen och grät med ett ledsent skrik, så började jag böla också. Shit, 2 bölande fruntimmer är fan inte lätt att ha i en bil. Stackars Hannah, det va inte riktigt den Frida hon träffade sist ;)

Nu ska vi snart packa ihop oss och gå och lägga oss. Hoppas på att det är bättre väder imorgon för idag har det vart kass. Bara kollat film och gottat oss i soffan. Om det blir kass väder drar vi till Uddevalla ganska tidigt. Sen vill Hannah att jag ska följa med till Götet och kolla på Hoffmaestro. Hmm, får suga på den tror jag. Nu avslutar jag, skall återgå till att busa med mitt lilla monster. Hon ligger föresten ute på blocket, sök på "Pyttelitet Monster, 5 spänn". Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0