Night bloggin´

Börjar bli en hejare på det här med natt bloggning, super dålig på dagen men på kvällarna och nätterna börjar det arta sig... Haha.. Senaste nytt? Flisan slocknade på min mage, gosigt. Nä, allvarligt. Jag ska tenta upp Engelska B nu i höst förhoppningsvis, ska ringa vuxenskolan imorgon. Eftersom att jag vill läsa Engelska på Universitetet så måste jag ha Engelska B. Typiskt, men det verkar ju ganska givet. Inte sant? Som sagt. Jag har ju bestämt mig för att plcoka ihop min egen utbildning och ska börja med 30 poäng Engelska. Engelska är alltid bra, speciellt om man vill tjäna pengar, vilket jag vill. Att vara 2-språkig är ett stort + i kanten, speciellt om man har det på papper. Jag ska tjäna gott med pengar, det har jag bestämt mig för. Och dom som säger att pengar inte spelar någon roll borde se över samhället vi lever i. Pengar = Ett tryggt och trevligt liv. Det är inte allt, men det är mycket! Det kan ingen säga emot. Eller ja, det finns alltid någon som säger emot. Så funkar vi. Men men, skit i det. Så länge jag är lycklig så skiter väl jag i vad någon annan tycker. Trivs man med att leva med lite pengar så gör ju inte det mig något. Upp till avr och en. Men jag tillhör kategorin som gillar att ha mycket pengar, ha ett fint hus, en fin bil och kunna åka på en resa eller två om jag vill det. Inte behöva gå igenom ekonomin 2 gånger innan jag gör eller köper något. Mitt mål är alltså att tjäna pengar och ge mina barn en bra och rolig uppväxt. Låter det ytligt? Låt gå.
Jag vill ha ett hus, NUUUU! Åh va jag väntar på att mäklaren ska ringa och säga vad säljarna säger om vårat skambud. Kommer nog få sticka till 200 000 kanske 250 000. Duger det inte letar jag efter ett nytt hus. Hus kommer och går, så är det med det. Dock gillar jag detta hus skarpt. Men vi får väl se. Shit, nu går mina ögon i kors, kommer inte ens ihåg vad jag skrivit. På Lördag ska vi på Sea Lodge, kul! Sen är det bartömning på Baden, det lockar väl kanske inte så mycket.. Baden, njaeee..... Känns liiiite 3 years ago! För det var då jag var där sist! Hahahahahahaha :) Kanske är skit kul, men jag tror faktiskt inte det. Nattklubb = döööö trist! Massa löjliga tjejer som står och åmar sig på dansgolvet och tycker dom är sexigast på stället. Och en massa sliskiga killar som knör sig in i "porr-ringen" och hoppas att en tjej ska torrjucka lite emot honom. BLÄÄÄÄÄÄ! Jag skäms ihjäl. Hahahaha. Nä, tacka vet jag pubar! Där kan man sitta ich snacka utan att behöva skrika det högsta man kan för att få svaret -VAAAA? ..... Näää, nu har jag skrivit en fruktansvärt massa skit så nu tror jag att jag får gå och lägga mig. Lyset på toaletten har gått så jag vet inte hur jag ska lösa det med mina linser. Åh va jobbigt. Skitsamma inte kommer dom ut ögonen när jag sitter här heller. Längtar till 23 Augusti, då börjar Fångarna på Fortet! YEEEAAAHHHH! God NAATTTTTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0