Ni är fan sämst

Ni är fan sämst på att kommentera. Men ni får inte kommentera något elakt. Bara snälla saker. Bara för att jag är så snäll menar jag. Varken tänker eller säger något elakt om någon. Eller......??? ;)


Försöker få tag på mäklaren, men utan resultat. Segt. Nu ska här snackas affärer. Kul. Sitter och kollar på The Dr´s, sjukt coolt intro låt alltså... Haha. Väntar även på att Hannah ska komma, ska bli så kul att träffa henne. Va hur längesen som helst!! Sist va när jag va ett preggo! Gudars... Hon är så go så hälften hade varit nock. Faktiskt ytterst sällan jag riktigt gillar någon. Men det gör jag med henne. Hon är grym! Alltså, nu för tiden så umgås jag väldigt sällan med folk. Med det menar jag vänner. Jag är mesta dels med min familj faktiskt. Mest av allt är jag ju med Flisan, men utöver det så umgås jag mestadels med familjen (alltså min mamma, bröder med respektive och min pappa) Nu menar jag inte MIN familj, alltså Tobias och Flisan. :) Haha, fan va surrigt det blev där då! Men antar att ni har något innanför pannbenet så ni fattar väl ;) Eller så är jag sämst på att uttrycka mig i skrift! Jaa jaa.... Men de är rätt gott faktiskt. Känner att det skulle sitta på sin plats att flytta ifrån byn nu. Är ganska klar med att spatsera på Uddevallas gator. Men jag vill inte flytta långt bort, vill ändå ha nära "hem". Men att bo här, känns faktiskt inte helt rätt nu. Det är det något annat som gör. Man ska inte vara så rädd för att flytta faktiskt. Har tänkt på det mycket, och hur ofta umgås man med alla dom som säger, "ni kan ju inte flytta ifrån stan, blir ju as långt bort ifrån alla polare" ? Aldrig. Jag umgås i stort sätt aldrig med dom. Och gör vi det, så är det över en kaffe och lite tjöt. Man umgås ju inte längre. Man har helt andra saker att göra, helt andra saker att tänka på och defenitivt helt andra/annan att lägga sin energi på! Det handlar ju inte längre om MIG, det handlar ju om vad som är bäst för Flisan och hur vår livssituation ser ut nu. Så känner jag iallafall. Vart vill jag att mitt barn skall växa upp? Vad vill jag att hon ska växa upp med för folk/grannar? Så tänker jag när det gäller vårat bostadsköp. Allt handlar om området. DET är viktigt nu. Inget annat. Over.

11.02 är klockan, Hannah kommer inte förens 12.55. Seeegt. Flisan sover och jag sitter i mammas soffa och skriver här. Idag steg vi upp 08.20, sovmorgon! Fast hon vaknade vid 06 och ville ha käk, men somnade om efteråt. Jag med :) Nu lät det som att hon sa något, bäst att kolla läget. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0