Mytoman?

Det första jag tänker göra är att lägga ut en länk till youtube som alla bör se! Kopiera här nedan, vet inte hur man länkar....

http://www.youtube.com/watch?v=d2VxBNTt6BY


(eller blev det en länk nu?)


Alltså, det sjukaste jag sätt! Trodde inte att det fanns såna grova mytomaner. han är fan GRYM på att ljuga alltså! Hahahaha.. Iallafall det roligaste jag sätt på mycket mycket länge!!!! Se den, ni kommer skratta ihjäl er!


Vad har jag gjort sen sist? Hunnit bli as arg en gång iallafall. Blev på über dåligt humör förut. Bara så där. Frida i ett nötskal. Ibland undrar jag hur T orkar med mig? Och ibland undrar jag hur jag orkar med T? Haha.. Så är det väl antar jag. Gudars...

Vad ska jag göra nu då? Inte ett skit. Gå och lägga mig tidigt så jag är pigg imorgon. Flisan har ju fått nya rutiner.... Hon vaknar vid 6-7 och är sedan vaken. Förr vaknade hon samma tid, men åt och somnade sedan om. Men så är det inte längre. typiskt... ;) Nu är det bara att gnugga sömnen ur ögonen och stiga upp och va världens roligaste mamma. Haha :) Men när det första man ser är en liten solstråle som ler åt än så är det den ljuvligaste känslan i hela kroppen! Då blir man på så gott humör! Men är hon suris så blir morgonen seg... Fast det är hon i stort sätt aldrig. Nu ska jag borsta gaddarna och rengöra ansiktet. Kvällsrutinerna, here i come. HA DEEEEEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0