Mona Sahlin

Att rösta rött är ju fan som att ta självmord! Att höra socaildemokraternas Mona Sahlin gör mig ännu ännu ännu mer säker på att jag är lååångt ifrån röd! Ärligt talat, vem fan låter ett sånt stolpskott ens vistas i TV eller bland folk? Att se henne debatera gör ju att man vill strypa henne! (självfallet skulle jag ju aldrig göra det) En sån hemsk människa. Vad tänker egentligen folk som röstar på socialdemokraterna på? Jag har inte bestämt mig ännu på vilka jag ska rösta på, men ett som är säkert är ju att det definitivt INTE blir socialdemokraterna eller något rött parti! Satt och kollade ett klipp på youtube ifrån när Mona Sahlin debaterade emot Jimmy Åkesson (Sverigedemokraterna) och hon va ju sämst alltså. Jag klarar inte av sådana människor som hon, usch, jag ryser i hela kroppen. Att rösta rött är hjärndött! Det har jag ju konstaterat de senaste månaderna. Nää, ordning och reda får vi allt ha här i Sverige och vill man inte det kan man ju rösta rött. Nu ska jag kolla fler politiska debatter och iriitera mig på röingarna! HA DEEEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0