ksjruosnzs

Det brtyder säkert n¨got på nåt språk. Vem vet? Typ ryska skulle jag tro ;)

Idag vaknade flisan 6.30, de tyckte jag va lite tidigt så vi åt frukost i sängen och somnade om. Gick upp vid 8 istället :) Haha.. Latoxe! Sen har de varit full fart. Efter gröten vid 9 snåret fick Flisan någon superenergi och ville lyssna på musik och dansa. Vem behöver ett gym när man har en musikälskande unge som gillar rytmer? :) Haha.. Och som den super grymma morsa jag är så satte jag naturligtvis på musik och började rocka med henne. For runt över golvet, upp på scenen (soffaan) ner på golvet igen, mima framför spegeln, åkte karusell (svingade henne upp och ner) om och om igen. Flisan asgarvade, jag svettades...... Haha :) Men det är kul. ca. 30-40 min senare va hon väl ganska nöjd.. Jag va über svettig, som tur va kom mamma då och jag kunde hoppa in i duschen! Sånu sitter jag här i soffan. Mamma tig Flisan och åkte ner till sig så jag kunde klä på mig i lugn och ro.. (hittade inga kläder så jag blev på dåligt humör.......) Haha.. Fy vilket hemskt humör jag har ibland! T slutade ju snusa i onsdags så han va på ganska dåligt humör och väldigt lättretlig dom första dagarna. Så när vi stod i kön på donken sa han helt plötsligt att han va tvungen att gå ut för han ville bara slå någon. Hahaha, 1 sek efter sa han att det måste va sån här jag är. Mmm, svarade jag...... Är det inte jobbigt? Hahahaha, jag skratta ihjäl mig. Nu fattar ni säkert inte, men skitsamma. Jag har kort stubin, är lättretlig (speciellt när jag inte äter), kan bli sur på 1 sek utan anledning mm.. Mitt humör är en ända röra! Nog om det.

Tillbaks till idag, vad ska vi då göra? JO.. Vi ska åka till Bjursjön med Shivaz så han får springa av sig och bada, sen ska vi till Onsjö och kolla in huset -igen-, jag får inte nog av det! :) Och efter det är jag ledig, alltså, har inget planerat. Imorgon fyller jag år, glömmer det hela tiden. Tycker inte det är så "stort" längre. Presenter bryr jag mig inte om, vill hellre ha nödvändiga saker. Typ ett bidrag till färg till huset? Ja, ni fattar vad jag menar. Inslagna presenter är med andra ord inte det jag tycker är kul att få just nu. Bara av pappa, för jag vet att jag ska få en ny telefunk ;) Hahaha.. Jag valde, han betalade. Löööw it! ;) Ni fattar att jag överdriver när jag skriver sånt va? "jag väljer, han betalar", så är det inte på riktigt. Bara när jag behöver något, då får jag de när jag fyller år. OK? Så slipper ni reta er på att jag har de så jävla bra ;) Nu överdrev jag igen... Rätt kul faktiskt.

Som sagt, jag fyller imorgon. Vill ni skicka presenter så hittar ni min adress på Hitta.se, älskar inslagna presenter av alla dess slag! Med de sagt avrundar jag detta otroligt onödiga, ganska tråkiga, överdrivna inlägg. Vi hörs, kanske tom. ses?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0