Kokooo

Hej där era små nyfikna as. ;) Nu har ni allt väntat på att jag ska uppdatera va? ÄNTLIGEN! Jag hör nästan hur ni jublar ;) Hahahaha. Fan va jag är rolig.

Idag åkte Hannah hem, hon skulle ut och så skulle dom kolla på Hoffmaestro, hon frågade om jag inte skulle följa med. Jag är sugen men samtidigt inte. Känns som ett jäkla projekt att ta sig till och från Gbg faktiskt. Och jag kan ju inte åka buss heller. Så det blir lite kompliserat. Och sova hemma måste jag göra. Så vad ska man göra? Stanna hemma. Måste nog ta itu med mina 1000 olika fobier. Jag tycker faktiskt att det mesta är äckligt, vissa saker mer än andra. Vad är det konstigaste? Hmm... Något jag tycker är fruktansvärt äckligt det är om det är vatten på tandkrämstuben eller på tandborsten. Då får jag kalla kårar. Ohhh va äckligt det är. Jag kan heller inte borsta tänderna samtidigt som någon då får jag kväljningar. Och så måste jag ha en badrumsmatta under fötterna om jag står vid handfatet eller om jag sitter på toa. Om det inte är golvvärme och ett fräsht golv. Jag hatar dessutom att borsta tänderna på andra ställen än hemma i mitt eget badrum. Det är bara några få saker jag tycker är äckligt. Finns väl ett 100-tal saker till skulle jag tro.

På måndag ska vi kolla på ett till hus på Onsjö. Nu har jag helt gått ifrån Uddevalla, Tobias är med nu också. Kunde ju inte släppa Uddevalla innan Tobias började samtycka om VBG. Så nu är han också inne på det. Känns toppen. Vänersborg är mindre, mysigare och aningen lugnare. Bättre områden dessutom. Uddevalla har familjeområden, fast ändå inte lika många som Vbg. Trots att Vbg är mindre. Men men.. Vi är inne på Onsjö eller Blåsut. Vi får se vart vi hamnar i slutändan :) Kul att vi valde de dyraste områdena.. slår aldrig fel... Typiskt. Men men, vill man att sina barn ska växa upp i ett bra område så får man ju faktiskt betala för det också. Så är det ju överallt. Nu ska jag in och nöta Hemnet igen. Har inte gjort det idag :) OH MY GOOOOOD!!!!!!!!!!!! Ha deeeeeeeeeeeeeeeeee

Kommentarer
Postat av: Anna

Förmodar att du räknar in evas o mormors hem som ditt hem ;) Det finns verkligen bara en av dig sötiiiis

2010-08-20 @ 19:09:41
URL: http://annaellanora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0