Heja blått!

När ett system utnyttjas så ses det över och reglerna stramas åt. Tyvärr drabbas "oskyldiga", men skyll inte det på regeringen, skyll det på dina medmänniskor som utnyttjat systemen istället. Hade de inte utnyttjats så hade de väl inte behövts se över? Jag håller fortfarande de blå högt!




Idag har Rebecka varit varit här med sin lilla Wilma, jösses så söt!! <3 Hon va verkligen pytteliten, vägde ju ingenting!! Och ändå va Flisan mindre när hon föddes, har verkligen svårt att tro det :) Haha.. Vi satt iallafall och pratade, myste med småttingarna och åt lite lunch här hemma hos mig. Åh va söt Wilma var alltså!! Längtar tills jag får träffa dom nästa gång :D Nu kom T precis hem och Flisan vaknade, tyvärr har hon inte sovit klart så jag hör att hon är grinig. Lilla pytteliten, får ge henne lite mat och se om hon fortfarande är trött efter det. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0