Hallåjaa

Kväll, igen. Man vaknar, man är vaken, man somnar. Livet.


Men så gör man ju olika saker på dagarna såklart. Blir knäpp av att tänka så. Idag har det varit kanon väder! Vaknade till en klarblå himmel! Mmmmm.. Så idag har jag fördrivit tiden på bryggan under strålande solsken och utan en änad vindpust :) Mer sådana dagar tack! Fixade en balja till Flisan, så hon inte skulle bli för varm inne i sitt UV tält :) Haha. Ser nog förbannat roligt ut med ett tält på bryggan. Men vad gör man inte för sin lilla älskling? Det får se huuur dumt ut som helst, allt för henne! <3

Lite senare på dagen tog jag faktiskt en tur ut till Smögen. Träffade Alex, tog med henne i bilen och körde till Näset. Sedan körde jag henne till bussen. Söööötttiiiiisssseeeennnn! Flisan var så trött idag så klockan 7 slocknade hon och sover ännu. Hoppas hon sover natten ut, men antar att det kommer bli till att gå upp i ottan... Ja ja. Sådana dagar får man också.

På Lördag ska vi på Sea Lodge ute på Smögen. Kommer nog bli skit kul. Liveband, grillbuffé och bartömning. Dock är jag inte mycke för sprit, så jag håller mig till mina mellanöl :) Men det låter ju häftigt att säga bartömning iallafall ;) Mesig jag är ändå. Men men, så är det.

Vad händer mer den kommande veckan tro? Antagligen inte så mycket mer än slappa dagar i sjöboden. Flisan håller mig ju sysselsatt så det spelar egentligen ingen roll om det är sol eller regn. Men naturligtvis så gör ju solen att dagarna blir roligare :) Ja ja, nu ska jag fortsätta kolla på The Diplomat. Ha de gott, och så får jag naturligtvis önska ett stort grattis till Rebecka och Angelo som fick en liten dotter idag, inatt? Någon gång under dygnet iallafall :) Och ett stort grattis till Camilla och hennes familj som fick ett litet pyre till i familjen! Grattis! Med det tackar jag för mig. Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0