Hallå ja!

Så vart man husägare då ja :) Känns kanon! Igår akrevs kontraktet och idag löste vi in 140 000 kr. Men ska putta in mer cash i huset så vi får bort topplånet. Så kommer vi få en bra boendekostnad. Tänka sig, blotta 21 år med både combi, unge, villa och hund :D Se där ja, en har det ordnat för sig iallafall! Gott. Så i slutet på månaden bojottar jag Trashvalla och flyttar till de lite flådigare området Onsjö, i Vänersborg! ;) Haha.. Så blir man vänersborgare då ja. Kul!

Idag har jag och Flisan varit och fikat med, Gebl, Pb och Mattsson. Sen kom brorsan (store) och så drog vi till Junkyard och köpte skor. Efter det svängde vi förbi huset så han fick se det. Tyckte det va skit fint både på in - och utsidan. Sen drog vi hem till mamma. Till middag blev det donken, så sjukligt gott! Älskart! Sen päste vi bara. Nu är vi hemma hos T igen. Snart ska Flisan sussa och då blir det horisontalt läge i soffan. Gött.

Imorgon blir det nog ytterliggare en tur till huset (älskar nämligen att tanka......) mäta lite och planera tapeter. Haha, skojigt! Nästa år hade vi tänkt måla om huset, vill ha det helt vitt, fräsht! Nu är det aprikosfärgat med vita knutar. Ska se om jag kan hitta bild ifrån hemnet. Nopp, tyvärr, huset var borttaget :) Haha.. Men får väl fota det imorgon när vi är där.

Flisan kissade i mitt ansikte förut... Nackdelen med att inte ha blöja på henne. :) Men vad gör lite Felicia-kiss? Hellre lite kiss här och där än att hon ska bli röd av blöjan. Måste vara skit äckligt att gå runt i blöja hela dagarna och nätterna. Men men, min unge slipper det :) Nu ska T sätta på henne en blöja ser jag... Haha..

Näm nu avrundar jag här. Har inte så mycke mer att skriva. Eller? :) Kan väl avsluta med att skriva att vi har det banne mig för jävla bra jag och min familj! Vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0