Fångarna

På Fortet.. Haha, jag gillar verkligen Josefine Crafoord (stavar hon så månne?) Hon är ju skön alltså, en riktigt go gumma! Ja ja nog om det..

Har lite halv tråkigt och tänkte att jag lika gärna kunde uppdatera lite här. Vårat internet slutar fungera imorgon också berätta T förut.. Hur ska man överleva? :) Tur jag får en ny mob imorrn, en Android? Säger man så? Så jag kan surfa på den. Tänk om det inte är en telefon!? Mäkta besviken jag kommer bli! Hahahaha. Gudars va ni kan skratta åt mig isåfall! Hahahaha. Det skulle allt va bra tokigt om det blev så! :)

Käka ju som sagt chilli förut, älskar ju stark mat så vi öste i med massa goa starka grejer. Bla. en chillisås brorsan köpte för ett tag sen, typ 10-20 gånger så stark som Tabasco, den va skit god, iallafall i mat :) Annars är den aningen för stark... :) Maten va go iallafall, blev mätt som en tjockis. Såg ut som en tjockis efteråt också. haha va ful jag är när jag är mätt!

Imorgon fyller jag år, hatar att ha "kalas", jag blir alltid så trött då. Haha. Och när alla har gått så somnar jag typ. De va roligare när man va liten. Imorgon ska jag ha mitt kalas hos mamma, våran lgh är änna jobbig när man har mycke folk. Men nästa år får vi bättre plats :) Men i år, då invarderar jag hos mamma. Gött. Vad ska man bjuda på då? En kräfta var kanske. Tur att alla äter och tycker om samma saker i min familj, så slipper man tänka på sånt. Hoppas Felicia är glad i maten hon också, än sålänge är hon helt galen i mat. Härligt. Nu står det still i skallen. Skrivstopp. Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0