En komplott!

HAHAHAHAHAHAHA fan va jag är rolig. Jag har bara ljugit. Jag har varit i Sverige hela tiden! HAHAHAHAHA jag är så sjukt rolig. Allt var bara en komplott! HAAHAHAHAHAHAHA.


Eller? ;) Nä, jag hade faktiskt inget att skriva för några dagar sen så jag tänkte att jag drar till med en luring. Kul va? ;) På riktigt så har jag varit ute i sjöboden i Kungshamn. Haft otur med vädret, men va sjutton. Håller på att greja med sjöboden. Kommer bli SÅ fint! :D Det dumma är ju att man inte får sova i den, men så länge man inte sover i den så får man ju göra vad man vill förutom att dra in vatten och el då förstås. Men annars kan det vara hur fint som helst! Men en annan har ju en mormor som har hus här också så vi sover hos henne. Hon har en lägenhet också så där kan vi också sova. Så det är lugna puckor va fan. :) I vilket fall som helst så kommer det bli kanon fint. Löööw it! Så nu har vi bestämt att vi ska ha kräftskiva där när allt är klart. Så då drar vi ihop midsommargänget och kör en kräftskiva! NICE!


Idag ska vi på Babysim för första gången. Mysigt! Flisan väckte mig klockan 7 så sen dess har jag varit vaken. Ohhh så go hon är på morgonen alltså! Världens mysigaste unge! :) Nä nu ska jag ta mig an den lilla godbiten igen. Mormor knyckte henne förut när hon vaknade :) Ohhh så söt hon är! Va glad att jag har henne här och inte går i väntans tider, jag riktigt minns den eviga väntan! Haha :) Ja ja, nu ska jag dra mig. Ha de spade jag och Flisan äger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0