100811

Vad är det för dag idag? Onsdag eller Torsdag? Shit va jag surrar ihop dagar nu för tiden. Ingen ordning alls. Och på måndag är Tobias semester slut. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!! Sjukt tråkigt. Vad ska jag göra då? Antagligen samma som jag gjorde innan. Men det känns tråkigt att inte han ska vara hemma med oss varje dag. Avrför kan inte vi bara få vara ekonomiskt oberoende? Det är ju inte mycke vi begär. Bara lite cash! :)

Inatt sov lillpysen oroligt = min kropp funkar inte alls som jag vill idag. Känner mig halv förlamad. As trött. Men sådana nätter får man. Man ska inte ropa hej inom ett vist antal år. Typ när Flisan är 15, då kanske man kan sova hur länge man vill. Men antagligen inte. Då har man väl ett hus att ta hand om. Ja ja. Skitsamma. Ska väl inte sova bort hela livet.

Mat.. Mitt stora problem. Jag är über kass på det där med mat. Antingen äter jag knappt eller så äter jag, och då onyttiga saker. Typ chips till frukost. Och jag ville bli tight? Hmmmm...... En kock och en personlig tränare skulle sitta fint. Riktigt fint faktiskt. MEN.. Har ju inget av det så får väl nöja mig med min egen självdisciplin.. Har jag någon sån när det gäller mat och träning? Det undrar jag. När det gäller mat och träning så är det svart eller vitt för mig. Finns inget mitt emellan. Det gör det iofs. inte med något. Jag vet inte vad mittemellan är tror jag. Antingen har jag på det kallaste eller på det varmaste. Inget mittemellan inte. Jag pendlar mellan svinkallt och asvarmt. Så blir det väl någon konstig balans. Inte vet jag. Nä, nu tjötar morsan om att hon ska föra över pengar, måste lämna datorn...... Ha deeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0