Super kass...

Jepp, det får man ju lov att säga att jag varit på att uppdatera den här bloggen. Solly! Men att ha barn tar tid, det vill jag lova! Ett tips till er som inte har barn än, ni kanske funderar på det eller rent av väntar barn redan, SOOOOV!!!! För guds skull, SOV!!! :) Njut av tiden som den lilla krabaten ligger i magen eller inte hamnat där än. Jag längtade och längtade och va otålig som sjutton under min graviditet och min mamma sa åt mig att njuta och tänka på hur skönt den lilla skrutten har det i magen, helt skyddad! Men icke, jag ville ha ut pyret snabbare än sanbbt! Men nu så tänker jag, varför passade jag inte på att njuta mer? Ja det är lätt att vara efterklok! :) Men det är bra mysigt att ha henne på utsidan också! Men det är synd att man inte bara kan stanna upp och njuta av varje dag, inte vara så otålig.. Det ångrar man sen..... :) Jag försöker njuta av varje dag nu istället, men det är inte alltid så lätt det heller. Det är ju en enorm omställning och hormonerna spelar mig spratt hela tiden. Har nog aldrig gråtit så mycket som jag gör nu. Jag gråter för allt, allt verkligen! Jag kan sitta och amma henne och titta på TV så tänker jag en hemsk tanke kanske och så börjar jag gråta.. Helt cp.. Men men, det går väl över det med.. Vissa dagar är ljuvliga och andra känns hemska.. Svårt att förklara.. Och har väl ingen större lust att gå in på det mer ingående heller.. Ja ja.. Vad har jag då gjort denna veckan? Ingenting, bara varit med Flisan. Försökt anpassa mig till min nya livssituation, vilket inte alltid varit så lätt. Men när jag blir översköljd av den där ljuvliga känslan av hur mycket jag älskar sitt barn när jag tittar på henne så blir jag lycklig i hela kroppen och alla jobbiga känslor känns som bortblåsta!! Hon kan verkligen få mig att le den lilla krabaten!! Felicia, en riktig dröm!! Näää, nu orkar jag inte skriva mer.. Kan avsluta med att berätta att jag har ätit korv till middag.. Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0