Ohoy!

Dagarna bara flyger förbi och jag vet inte vad jag gör på dagarna faktiskt? Hinner inte gör någonting, bara vara med lilla Flisan! Städ och disk hamnar på sidan av tyvärr.. :) Och jag som städade 1 gång om dagen innan Flisan föddes! Haha.. Nu är jag glad om jag hinner städa 1 gång i veckan! :) Och då tänker ni säkert, varför inte göra sånt när hon sover? Jaa, den tanken har slagit mig också. Vad f*n gör jag när hon sover? Då sitter jag stilla och tyst och har lite "egen-tid".. Gör inte något, förutom att göra mig iordning för dagen, IFALL vi hittar på något ;) Haha.. Och ibland så städar jag och diskar naturligtvis.. Men oftast sitter jag bara och vilar.. Som nu. Har gjort mig klar och nu vilar jag :) Ska till sjukhuset idag och hälsa på min farfar nämligen.. Så han får träffa lilla Flisan! :) Han har blivit jätte sjuk min lilla farfar så ifall det skulle sluta illa så vill jag ha presenterat Flisan! <3 Klockan är bara 11.00.. Har varit vaken sen 07, känns som att klockan borde vara mycke mer! Men men.. Vad kan jag säga mer? Har fått en väldans massa besökare, vart kom ni ifrån? :) Kul iallafall. Även fast jag inte skriver något jätte skoj kanske. Handlar ju mest om Flisan.. Kanske roligt att läsa? :) Igår va vi hos min mormor och hälsade på. Hon hade lagat köttbullar.. Jösses va mumsigt! Mek älskar köttbullar med potatis, brunsås och hemmalagade lingon! :) Wooow, jag äter sjuuuukt mycke då! Haha.. Det snöade igår, vad fan hände där? Och idag skiner solen.. Märkligt väder i April alltså.. Jag fastnar inte på bild. Jag gör verkligen inte det. Blir ALDRIG bra på kort, ser jämt konstig ut. Det är lite tråkigt faktiskt, men va ska än göra? Jag skiter nog i det faktiskt.. Från en sak till en annan ;) T har fixat lunch till mig. Han är för snäll! Har ju ingen aptit så äter väldigt dåligt.. Tur jag har en bra man som ser till att jag får i mig mat! Haha.. Annars hade jag väl levt på mackor och vatten.. Å andra sidan så rinner kilona av mig.. Flisan får ju i sig vad hon behöver så det behöver jag ju inte oroa mig över.. Men inge bra att inte äta, har ju så sjukt lågt blodsocker så jag blir helt knäpp när jag inte äter.. Måste försöka locka fram min aptit igen. Hur gör man? Gi mig tips.. Jag ÄLSKAR mat i vanliga fall!! Det är verkligen tråkigt att inte ha någon aptit.. Ja ja, nu ska jag ta mig ett varv till i köket och se ifall jag hittar något denna gången som faller mig i smaken.. Vill nog bara ha något litet, eller ska jag äta lunch nu? Ähh, skitsamma, nu får jag sluta skriva en massa strunt! Jag vill ut och resa. Helst till Grekland :) Men det får bli nästa sommar.. Eller ja, då ska vi ju ner till huset i Frankrike kanske.. Ja ja, det är 1 år kvar.. Haha.. Jag är lite utav ett mongo! Hej då Föresten, vad skrev jag i förra inlägget då?: "jag ska skydda Felicia ifrån allt farligt. Jag är fan farlig" Ska jag skydda henne ifrån mig själv då eller? Hahaha, va dum jag är! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0