Ögonbryn..

Ahh, att jag aldrig kan få till snygga bryn! Idag köpte jag mig något slags "ögonbryns-puder" vilket var rena skiten!!!! Jag skulle lagt 180 kr på en bra penna ifrån Elizabeth Arden istället! Eller var det Lancome? Kommer inte ihåg,men jag ångrar att jag inte köpte den iallafall! Bläää! Nu får jag mixtra med de här j*vla pudret istället tills jag kan lägga det snyggt.. Hatar nämligen att köpa grejer använda det en gång och sedan köpa nytt.. Får använda det ett par gånger innan jag kan med att göra det :) Haha.. Köpte mig även en tröja. En vanlig basic hood,modell lite längre. Vit! Passar till det mesta och vitt är alltid fräsht! Jaja.. Handlade även, alltid lika skoj. Fast idag va jag faktiskt inte så sugen.. Men gott att ha kylen fylld igen. Satt även på en uteservering idag! Rådhuset hade slagit upp sin och jag fann ett par goa vänner sittandes där när jag spatserade förbi så jag hoppade in jag med! Dock fick jag nöjamig med att dricka cola och bli läskad av dom andra som satt och surplade på varrsin kall öl..... Idag blev jag faktiskt riktigt sugen på öl, innan har jag tyckt att det skulle vara gott med en kall, men idag blev jag dösugen! Haha.. Va nog allting som gjorde mig sugen, vädret, stämningen, uteserveringen, folket och naturligtvis ölen! :) Men men, jag får vänta ett par månader till.. Men det är klart, vill inte pyret amma så kan jag ju ta mig en kall tidigare.. Men jag hoppas verkligen att pysen vill amma! Jag ammar hellre än att tar en kall öl så att säga! :) Ska gå och plocka ut mina linser snart, det börjar klia i ögonen.. har haft dom 1 vecka längre än vad jag ska ha så jag får la slänga dom kanske.. Är ganska noga med det där att inte använda linserna längre än 1 månad.. Man har ju bara ett par ögon så att säga och dom ska man vara rädd om! :) Nää, ha en fortsatt trevlig skärtorsdag!! Hejsvejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0