Gosedockan

Inatt drömde jag att det va 2 stycken som skulle ta Felicia ifrån mig och jag hade inget val förutom att lämna henne ifrån mig... Jag vaknade av att jag storgrät och T fick rösta mig.. Det var den värsta drömmen jag haft på länge! Och imorse när jag somnade om efter att ha gett Felicia mat så drömde jag att jag och T hade gjort slut och att han skulle fira jul tillsammans med någon gammal flamma.. Jag va lika ledsen när jag vaknade nästa gång också nästan :) Haha.. Så nu hoppas jag att jag drömt nog med hemska drömmar! Nu ligger iallafall min lilla docka och sover men är påväg att vakna tror jag.. Själv passade jag på att hoppa in i duschen förut, det var ljuvligt! Känner mig som en ny människa! :) Idag ska jag försöka ta mig ner till byn och se ifall jag kan hitta några söta mössor som passar pyret.. Hennes huvud är ju så litet så när vi tar på henne mössor som vi fått så ser det ut som att vi trätt påsar på hennes huvud! Haha.. Nä, nu vaknar hon så nu ska jag lägga mig ner bredvis henne och gosa lite!! Hej dååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0