Glad Påsk

Imorgon är det påskafton, gudars va skojigt!! Och bara 2 veckor kvartills beräknat datum.. Kan komma tidigare, kan komma senare.. Men hoppas isåfall på tidigare! :) Idag har vi lagat mat till påskbuffén vi ska ha imorgon, jösses vad god den kommer att bli! :D Haha.. Så jag kan inte föda inatt eller imorgon, för då missar jag all den goda maten! Alla andra dagar går bra! ;) Vad har vi mer gjort idag? Jag och min käris va nere i byn och fikade faktiskt, det va mysigt.. Sen har vi nog inte gjort mer vettiga saker? Lagat mat typ.. Inte ens städat har jag gjort idag!! Katastrof!! Får bli en städning imorgon innan vi beger oss ut till landet för påskfirande! Finns det något mer underbart än att komma hem till en nystädad lgh.? Jag njuter då iallafall! :) Nu orkar jag icke skriva mer faktiskt.. Det kliar i ögonen så jag ska nog plocka ut linserna.. Hej då!

Kommentarer
Postat av: Therese

Morning på påskaftons morgon!



Påskmaten kan du glömma...

Fixar påskmat och påskägg tills Ni kommer hem....

Han/hon kommer komma idag eller i natt:-)

Livets häftigaste resa!!!!



Puss och glad påsk från faster och kusin vitamin!



2010-04-03 @ 07:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0