Fredagsmyyyys

Idag är det Fredag vilket innebär FREDAGSMYYYYS! :D Då blir det mys i soffan med lite godis och chips... Men jag äter inte godis för jag har fått för mig att lillan får ont i magen av det.. Så det får bli lite chips istället. Men det blir jag så mätt på.. :) Jösses, jag kommer väl bli übersmal, så lite onyttigt jag äter! Haha.. Förr åt vi godis flera gånger i veckan... :) Haha.. Men men, det är ju bra att hoppa över allt extra socker! Vad ska jag mer säga? Gick upp vid 7 idag efter att skruttan ätit och började tvätta.. Hurtigt! Men det var ju behövligt.. Med tanke på att lillan spyr ner allt hon har på sig så får man tvätta aningen oftare nu :) Men tur man har hyfsat mycket kläder iallafall så man slipper tvätta varje dag! Jaja... Idag tänkte vi ta oss till Bjursjön så Shivaz får bada och leka lite.. Lillpysen får hänga i vagnen och sova! :) Nu bajade hon ner sig så nu får jag gå och byta blöja! Tänk att tom. det tycker man är mysigt? Haha :) Hon spydde mig rätt i ansiktet här om dagen och jag älskar henne lika mycket ändå! Haha, för er som inte känner mig så vet ju inte ni att jag är über rädd för spy.. Hade någon annan gjort det hade jag nog svimmat och sedan aldrig förlåtit den personen! Haha :) Nää, nu ska jag byta blöja sen sticker jag ner tillt vättstugan! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0