10 000 BC

Är en utav dom bättre filmerna jag sätta faktiskt. Och inte nog med det, har aldrig förr skådat så mycket vackra männiksor i en film förr! Helt otroligt.. Men så är jag ju lite svag för den där "indian/dreads/djungel - looken".. Haha.. Kvinnor som män, dom är otroligt vackra iallafall! Första gången jag såg filmen var på bio, att jag inte satte i halsen när jag fick se folket som spelade i filmen.. 1,5 timmas ögongodis! ;) Haha.. Och naturligtvis så är ju inte filmen bara bra för personerna i filmen, jag gillar storyn! Jag gillar sådana filmer! Så jag har en riktigt trevlig morgon här hemma.. Ska snart göra mig iordning och åka ner till min mor därmin hund befinner sig. Visste inte om jag skulle till skolan idag eller inte och det visade sig ju att det blev inte...... ;) Så nu är man då ledig fram tills att T ska vara pappaledig.. Och det är ett antal månader kvar! Shit, va skumt. Men så fort bebis är ute så blir det väl roligare. Att vara ledig annars är ganska långtråkigt. Och dyrt! ;) Det är ju då man får abstinens och måste köpa saker... :) Igår va vi på Blomsterlandet, skulle inte ha något men kunde ändå inte åka därifrån utan att köpa något litet.. Så det blev en liten "välkommen-skylt" att hänga på ytterdörren. Haha :) Men men.. Vad ska jag mer skriva? Gjorde min ögonfransfärlägning igår ja, har inte riktigt vant mig ännu.. Hade velat att fransarna skulle varit liiite mer böjda men mina egna fransar är ju inte det så då blir det lite svårt iom. att man förlänger sin egna frans.. Men men, jag ser iallafall betydligt snyggare ut när jag vaknar ;) Haha.. Men det kan jag absolut rekomendera! Speciellt till folk som målar sig varje dag, och till er som inte gör det också men som önskar att ni orkade ;) Haha, som jag! Jag önskar att jag hade orkat göra iordning mig varje dag men det gör jag icke.. Och nu vaknar jag och är målad! Otroligt! ;) Bara lite underlag som behövs.. Och när man ska vara finare så kletar man på det lilla extra.. Annars går det på 5 sek. att göra sig iordning numera! :) Och det gillar vi! Ja ja, nu ska jag kolla mer på filmen och sen ska jag göra mig redo för dagen.. Kanske städa innan man går ut? En bra idé.. Hej då

Kommentarer
Postat av: Anonym

var gjorde du det och vad kostade det ?

2010-04-06 @ 10:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0