Torsdag..

Jahopp, så vart de redan Torsdag och mitt lov är snart slut.. Ågren! Jag är ju inte jätte sugen på att börja skolan igen, trivs ju inte så super bra där som ni redan vet.. Ni som läser såklart.. Men men, de är bara 1 år och jag biter ihop. Skitsamma, hur tråkigt de än är, så måste de göras. Thats it!

Idag tänkte jag tamig en tur på stan och göra lite ärenden.. Beställa linser och sådant. Dyrt, men nödvändigt! :) Sen ska jag nog se om jag kan hitta något litet till mig själv i present, för att jag är så himla snäll och en sån god medmänniska...... ;) Haha! Något får en skylla på väl? :)

Sitter och kollar på något "Cops" liknande program på TV4 Sport, att dom måste överdriva så sjukt mycke hela tiden!? Jag fattar inte riktigt det.. Haha! Lite skrik och en jädrans massa våld, de löser problem för poliserna i USA! :) Kanske skulle poliserna här i Sverige vart likadana, då kanske de hade varit någon sorts ordning på packet som drar omkring här också? Någon som har någon koll på något parti som är FÖR dödsstraff och ändring av att man ska ha hårdare straff här i Sverige? Skriv då en kommentar.. :) Jag är intresserad!

Nä, nu drar jag mig nog, ska köra lite morgongympa :) Haha! Ha de spade nu ska jag sätta på Guetta!

Kommentarer
Postat av: carro barro

inte vill du väl ha dödstraff väl lilla vän? och inte högre straff väl? big no no <3

2009-11-01 @ 02:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0