Tisdag = Bra TV-kväll! :)

Ja oh ja! Ikväll blir de Desperate! Älska!!!! Och jag har sån otrolig tur att min älskade Tobias gillar programmet också! :D De är alltid så spännande! :) Hihi.. Min kväll ser ut såhär:

19.00 - Vem vet mest
19.30 - Halv åtta hos mig  (Mysigaste programmet)
20.00 - Ugly Betty
21.00 - DESPERATE HOUSEWIFES!! :D


Vilken pangkväll, inte sant? Haha, vadå TV nörd? ;) Ja ja, jag gillar att bara ta de lugnt i soffan framför ett bra program.. Mmmm.. En riktig päsmunk är jag :) Snart är de dags för middag här hemma! Idag blir de en enkel middag, köttfärs och ris! Ska försöka övertala min älskade att hälla i vita bönor i tomatsås också, för jag älskar verkligen de! :) Kanske säger han ja idag.. Men inte säkert.. Han spydde nämligen av de 1 gång för några månader sen, så jag förstår honom också.. Ja ja, nog om onödigt vetande! Idag har jag varit i skolan, vart en riktig "mellanstadiedag" (vi kallar vissa dagr de, då man tex. ska måla en berättelse) Ja ni ser.. De är inte så avancerat att gå på folkhögskola kan jag lova er!! Idag hade vi något som va "svårt", kan ni gissa vad de va? Jo, vi skulle läsa en text (ett A4) sen skulle vi skriva stödord och sedan sitta i smågrupper och "tala inför grupp"...... Hmmm, de va sjuuuukt svårt! Hahahahaha.. -eller inte-.. Ja ja, vissa tyckte de, så ska inte vara elak och säga att de va lätt kanske.. Men för mig va de ingen match direkt. Ja ja, nu ska jag sticka ut i köket och se om köttfärsen tinat, är hungrig!!!! Ha de spade!

Kommentarer
Postat av: Therese

ja, en soffpotatis är vad du är men passa på, snart är vilan över för många år framöver... på gott o ont.

Lycka till i skolan.

puss!

2009-10-14 @ 09:35:06
URL: http://theresethorin.bloggsida.se
Postat av: Therese

Det lät det... jag menar när man börjar jobba o så... puss igen..

2009-10-14 @ 09:36:28
URL: http://theresethorin.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0