TGIF!

Eller ja, egentligen kvittar de väl den här veckan, har ju varit ledig ändå :) Men de är gott, för då är min lilla älskling ledig imorgon :D Härligt!! Fredag idag ja.. Vad ska jag göra? Jo mina vänner, jag, Tobias, Brandt och Hellberg ska köpa lamm på en gårdsbutik och sedan ska vi tillaga de och äta en brakmiddag! SJUKT gott ska de bli! :D Kankse kanske, köper vi hjort om de finns :) De är lite godare tycker jag.. Jag gillar den vilda smaken i kött! Alltså, kött från vilt djur. :)

Igår hade jag en såkallad "ful-dag".. HATAR sådana dagar! Dels för att man känner sig så ful och äcklig och allt de där. Och dels för att de blir så dyrt sådana dagar.. Haha! Jag va nere i byn och handlade kläder och grejer.. Och de hjälper ju faktiskt! Så då får man göra de! :) Så idag ska jag testa mina nya kläder och se om jag gjort ett bra köp eller inte.. :)

Igår skulle jag tvätta, jag vart arg!!!!!!!!!! Lyssna på den här:
Jag gick ner till tvättstugan och stoppade in första maskinen vid 4 (naturligtvis va den andra maskinen sönder, så kunde bara tvätta en tvätt åt gången, HATA). Vid 5 gick jag ner för att ta ut den, för då borde den ju vart klar, men icke! Den snurrade för fullt fortfarande! När jag hade vart nere 3 gånger till (då hade den vart igång i 2.5 timme) så insåg jag att den j*vla maskinen också va sönder!? AHHHHH va arg jag vart! Så fick avbryta den och slänga ner helt DYBLÖTA kläder i den där (Mangeln?) så att dom skulle torka lite innan jag slängde in lite av kläderna i torktumlaren och resten i torkskåpet.. De hela slutade med att jag fick boka ny tid, DEN ÄNDA SOM FANNS TILLGÄNGLIG SNART VA KLOCKAN 07.00 PÅ LÖRDAG MORGON, så då blir de till att stiga upp i god tid och börja tvätta........... Ibland hatar jag hyreshus!


Ha en go dag så höres vi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag får en känsla av deja-vu när jag läser om tvättstugan, hihi*.. Så nu har jag kollat din med =P

hoppas du får en uper kväll, snart Mammas pojkar =)

2009-11-05 @ 19:45:25
Postat av: Annanickolina

jag får en känsla av deja-vu när jag läser om tvättstugan, hihi*.. Så nu har jag kollat din med =P

hoppas du får en uper kväll, snart Mammas pojkar =)

2009-11-05 @ 19:46:17
URL: http://annanickolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0