Tack för tipset!

Du anonyma tipsare!:) Vem du nu än är så känns de som att du är duktig på att måla så du får gärna komma hem till mig och kladda lite fint på min vägg :) Haha.. Ett litet konstverk i vitt skulle sitta perfekt på min svarta vägg! :)

Idag har varit en toppendag!!!! Jag och lilla Milo har varit på Vattenpalatset i Vänersborg och lekt idag, efter de åkte vi till donken och åt fetismat (vi va vrååål hungriga båda två) sen åkte vi hem och gick ut med Shivaz och åt glass! Har haft en kanon dag och är nu tröttast i stan! De har varit mycke som tagit på krafterna idag :) Men vilken rolig dag!! :)

Imorgon bär det av till Havets Hus! Jag lånar Milo lite denna veckan för jag har höstlov och de är så tråkigt att gå hemma själv! :) Och han är ju ett perfekt sällskap! Åka på utflykter är ju nåt av de roligaste som finns! :) Tack Therese, för att du lånar ut din lilla prins till mig! :) <3!

Ja ja, nu kokar jag potatis, blir fiskbullar till middag idag! Gott :) Min älskade älskade älsklings favorit sötis tötis Tobias kommer snart hem! :) Jag har längtat efter honom sjukt mycke dom senaste 20 minuterna, fråga mig inte varför :) Haha.. Jag älskar honom nog bara sjukligt mycke! Tänk att man kan vara lika kär nu som för 2.5 år sen :) Nä, nu ska jag sluta skriva massa! Ha de gott så hörs vi avvv


Kommentarer
Postat av: ANNA

Meh, jag är inte anonym ju, min bloggadress står ju där ;) Ses vi en stund imorn eftermiddag om du har tid och ork?

2009-10-26 @ 22:36:20
URL: http://annaellanora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0