Söndag kväll..

Redan...... Helgen går så oerhört snabbt! Man hinner ju knappt med i svängarna. Man säger "äntligen Fredag" och vips så är det Söndag!? Tråkigt.. Ja ja, har haft en helt klart godkänd helg iallafall! Orkar egentligen inte skriva något direkt just nu.. Har ju faktiskt redan skrivit 2 gånger idag så de räcker med ett kortis inlägg tror jag :)

Middagen hos pappa va trevlig, hade några häftiga diskussioner, kom väl inte fram till något vettigt direkt heller, tyckte mest att alla runt omkring mig sa en massa puckade saker :) Haha! De värsta som finns är när någon yttrar sig om något och så har inte personen ens rent mjöl i påsen själv.. Finns de något mer uppretande? Och så kan man inte mä och påpeka de för att de är känsligt.. Ja ja, jag kan dumförklara personen tyst för mig själv i huvudet istället :) Och till Tobias såklart! Hahahaha! :) Nä, nu ska jag släcka ner datorn! Ha de spade imorgon är det måndag och dags för mongoskolan igen! Go hippies! -not- haha ;)

Kommentarer
Postat av: eva

jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2009-10-19 @ 00:39:07
Postat av: Anonym

Låter som en intressant middag du!! haha

2009-10-19 @ 10:42:32
URL: http://annaellanora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0