Soffan..

Japp, där sitter jag -igen-.. :) Ja vad har hänt sen jag skrev sist? Jo jag har hunnit boka en resa i December. Helt underbart härligt! Blir en All Inclusive resa till Egypten i 1 vecka. Skönt att bara få komma iväg en kortis och koppla av. Desto skönare är de när man vet att allt ingår :) Mat och dryck! Oj oj oj, me loves All Inclusive <3 haha :) Så de ska bli riktigt härligt faktiskt. Åker den 11 dec. och kommer hem den 18. Och då börjar ju mitt jullov så jag får ett extra långt jullov :) Haha.. Skönt! Jag hoppas ni blir riktigt avundsjuka nu! ;) Nepp, nu är det dags för att fortsätta kolla "Inlåst" på 4:an! Tuffa killarna i finkan! ;) Ha de spade!!!!





Här kommer jag sova och äta.. :) Bara en liten del av ett JÄTTE hotelområde!



Och härär beachen jag kommer päsa på :) Ohh ge mig NUUUU!

Kommentarer
Postat av: Therese

Gött, päsare där. Nej, skämt o sido. Det kan behövas i detta skitvädret!Var det denna snön du längtade efter??

kram

2009-10-16 @ 09:38:10
URL: http://theresethorin.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0