Slutade tidigt! :)

Va härligt de är när man slutar tidigt! Speciellt när man inte vet om de förrens 1 lektion innan! Då blir man så glad och vips så känns veckan genast mycke kortare! :) Ja ja,nog om de! Har en ihärdig huvudvärk idag med, irriterande! Hade tänkt sola direkt efter skolan, men med tanke på min sprängande huvudvärk ville jag inte riskera att den blir värre! Så jag får väl ta en sol imorgon eller något istället.. Idag är det onsdag, halva veckan avklarad, härligt! Och tycker faktiskt att jag skött även bloggen exemplariskt denna veckan! Uppdaterat minst 1 gång om dagen! Eller? Haha, de kanske jag inte har? :) Men jag tror de.. Ja ja, hittade en resa igår till Egypten med All Inclusive den 13 december för 5200 kr.. Gissa om jag blev glad!!Fram tills att jag skulle boka och upptäckte att flyget gick ifrån Sthlm. Hmpf! Tråkigt som attans! Men de är bara att småkika vidare, rätt som de är springer man väl på en kanonresa, om inte, så är de väl inte meningen! :) Nu ska jag ringa fröken Ristorp och se om hon vill komma hit och dricka kaffe eller te! Tänkte försöka få upp nån bild på vårat nya bord också lite senare.. Men vi får se, är ju inte världsbäst på de där med bilder...... Haha.. Ha de spade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0