Shit, 26 besökare!? haha

Haha, medans storbloggarna har 100 000 besökare flög jag nästan i taket när jag precis upptäckte att hela 26 stycken (hör och häpna) va inne och läste min blogg igår! Jösses, rekord! Hahaha :)


De finns så mycke som jag skulle kunna dela med mig av här i bloggen, men de vill jag inte göra riktigt än. Finns en massa saker att berätta, men de får vänta ett tag till! Kanske till nyår ;) Haha! Idag är det fredag och jag har slutat skolan. Har haft lektion i miljö från halv 9 imorse tills att vi slutade halv 1. De va både intressant och vissa stunder SJUKT segt! De roligaste va ju naturligtsvis när folk började diskutera (vilket naturligtvis spårade ur) och de slutade med att dom satt och idiotförklarade varandra. Läraren fick så gott hon kunde försöka avstyra duskutionen och spinna vidare på något annat. :) De där med att diskutera, de är de ända folk är bra på i min klass tror jag.. Haha..


Vad sker då idag? Ja, eftersom att jag numera är nykterist och håller mig så långt ifrån nattlivet de bara går, så blir de antagligen en lugn hemmakväll :) Haha -igen- .. Imorgon är jag och Tobias bortbjudna på middag hos hans kollega. De ska bli trevligt! Dock har jag ingen aning om vilka detta är, men de märker jag ju om inte annat imorgon.. Jösses, vuxenpoäng eller vad? ;) Nepp, nu ska jag nog facebooka lite! Ha de spade, hörs sen

Kommentarer
Postat av: Therese

ha ha, vi har snart lika många besökare... Jag blev jättelycklig för jag nådde mitt max, 38:-) Du har 25 besökare som du inte vet vilka det är då för jag är den 26e besökaren varje dag t din blogg.

kramar

2009-10-17 @ 21:56:30
URL: http://theresethorin.bloggsida.se
Postat av: Anna

Jag har dej på bloggkoll, så jag kollar så fort du uppdaterar ;)

2009-10-22 @ 14:40:50
URL: http://annaellanora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0